Detalistka

Zawód: copywriter – Marcin Cichocki

zawód copywriting marcin cichocki

Ta książka to skondensowana dawka wiedzy o copywritingu. Marcin Cichocki dobrze charakteryzuje specyfikę branży, sporo pisze o predyspozycjach osobowościowych niezbędnych w zawodzie oraz o tym, jak pisać żeby wybić się z tłumu innych copywriterów. Doskonały wybór dla tych, którzy w pandemicznej rzeczywistości zastanawiają się na przebranżowieniem się. Jeśli akurat zastanawiasz się, czy pisanie tekstów na zlecenie to coś dla Ciebie, ta książka znacznie skróci czas weryfikacji tego pomysłu – po lekturze będziesz albo na tak, albo na nie.

Copywriting od podszewki

Od kilku lat pracuję jako copywriter, ale nie freelancer. Wiem z czym się to je. Z książki niewiele dowiedziałam się nowego, a to i wada i zaleta. Mogę potwierdzić, że zawiera wszystkie niezbędne dla początkujących informacje. Żałuję, że nie powstała 5 lat temu, gdy zaczynałam moją przygodę z pisaniem. Wiele, by mi to ułatwiło. “Zawód: copywriter” to wiedza wyrosła z doświadczeń; przestroga i zachęta w jednym.

“Chcesz zostać dobrym copywriterem? Lepiej dobrze się zastanów! (…) Jeśli chcesz zrobić z copywritingu swoje źródło dochodów, MUSISZ stać się dobrym copywriterem. Półśrodki nie wchodzą w grę.” Ta książka zwiększy Twoje szanse na odniesienie sukcesu na rynku.

Warsztat pracy copywritera

Co kryje się pod tym pojęciem? Cichocki przekazuje sporo praktycznej i przydatnej wiedzy. Z książki dowiesz się m.in.:

Jeśli czujesz, że to może być Twoja nowa zawodowa ścieżka, śmiało sięgaj po książkę!

Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu Onepress.

 

Autor: Marcin Cichocki
Tytuł:” Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu”
Wydawnictwo Onepress
Liczba stron: 136/ miękka okładka
Poradnik

Wiedza teoretyczna
Wiedza praktyczna
Forma przekazu informacji

Podsumowanie

4.7
Exit mobile version