Zawód: copywriter – Marcin Cichocki

zawód copywriting marcin cichocki

Ta książka to skondensowana dawka wiedzy o copywritingu. Marcin Cichocki dobrze charakteryzuje specyfikę branży, sporo pisze o predyspozycjach osobowościowych niezbędnych w zawodzie oraz o tym, jak pisać żeby wybić się z tłumu innych copywriterów. Doskonały wybór dla tych, którzy w pandemicznej rzeczywistości zastanawiają się na przebranżowieniem się. Jeśli akurat zastanawiasz się, czy pisanie tekstów na zlecenie to coś dla Ciebie, ta książka znacznie skróci czas weryfikacji tego pomysłu – po lekturze będziesz albo na tak, albo na nie.

Copywriting od podszewki

Od kilku lat pracuję jako copywriter, ale nie freelancer. Wiem z czym się to je. Z książki niewiele dowiedziałam się nowego, a to i wada i zaleta. Mogę potwierdzić, że zawiera wszystkie niezbędne dla początkujących informacje. Żałuję, że nie powstała 5 lat temu, gdy zaczynałam moją przygodę z pisaniem. Wiele, by mi to ułatwiło. “Zawód: copywriter” to wiedza wyrosła z doświadczeń; przestroga i zachęta w jednym.

“Chcesz zostać dobrym copywriterem? Lepiej dobrze się zastanów! (…) Jeśli chcesz zrobić z copywritingu swoje źródło dochodów, MUSISZ stać się dobrym copywriterem. Półśrodki nie wchodzą w grę.” Ta książka zwiększy Twoje szanse na odniesienie sukcesu na rynku.

Warsztat pracy copywritera

Co kryje się pod tym pojęciem? Cichocki przekazuje sporo praktycznej i przydatnej wiedzy. Z książki dowiesz się m.in.:

  • z jakich programów warto korzystać, by usprawnić proces twórczy i dostarczać wartościowych treści,
  • jak formatować tekst, by był przyjazny dla czytelnika i robotów Google’a,
  • jak pisać ciekawie i zgodnie z zasadami SEO,
  • jak wyglądają dobre, sprzedające teksty reklamowe,
  • jak dobierać słowa kluczowe i tworzyć chwytliwe tytuły,
  • jak wyceniać swoją pracę i jak komunikować się ze zleceniodawcą,
  • gdzie szukać zleceń,
  • ile można zarobić.

Jeśli czujesz, że to może być Twoja nowa zawodowa ścieżka, śmiało sięgaj po książkę!

Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu Onepress.

 

zawod copywriter Macin Cichocki - Zawód: copywriter - Marcin Cichocki

Autor: Marcin Cichocki
Tytuł:” Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu”
Wydawnictwo Onepress
Liczba stron: 136/ miękka okładka
Poradnik

Wiedza teoretyczna
Wiedza praktyczna
Forma przekazu informacji

Podsumowanie

4.7
Detalistka
O mnie

Nazywam się Ewa Krzempek i otwarcie przyznaję, że jestem Detalistką. Postrzegam świat przez pryzmat detali. Zapraszam Cię serdecznie do zapoznania się kolejnymi odsłonami mojej detalistycznej wizji świata.Kim jestem? Przede wszystkim uważną obserwatorką, wyczuloną na absurdy życia codziennego i te ułamki rzeczywistości, które robią różnicę. Mówiąc bardziej precyzyjnie jestem polonistką, zarabiającą na życie jako copywriterka i social media manager. Kocham koty, wypady w góry i książki, oczywiście. Blog w główniej mierze poświęcony jest literaturze, bo książki już dawno temu skradły moje serce.

Brak komentarzy

    Napisz komentarz