Zawód: copywriter – Marcin Cichocki
Ta książka to skondensowana dawka wiedzy o copywritingu. Marcin Cichocki dobrze charakteryzuje specyfikę branży, sporo pisze o predyspozycjach osobowościowych niezbędnych w zawodzie oraz o tym, jak pisać żeby wybić się z tłumu innych copywriterów. Doskonały wybór dla tych, którzy w pandemicznej rzeczywistości zastanawiają się na przebranżowieniem się. Jeśli akurat zastanawiasz się, czy pisanie tekstów na zlecenie to coś dla Ciebie, ta książka znacznie skróci czas weryfikacji tego pomysłu – po lekturze będziesz albo na tak, albo na nie.
Copywriting od podszewki
Od kilku lat pracuję jako copywriter, ale nie freelancer. Wiem z czym się to je. Z książki niewiele dowiedziałam się nowego, a to i wada i zaleta. Mogę potwierdzić, że zawiera wszystkie niezbędne dla początkujących informacje. Żałuję, że nie powstała 5 lat temu, gdy zaczynałam moją przygodę z pisaniem. Wiele, by mi to ułatwiło. “Zawód: copywriter” to wiedza wyrosła z doświadczeń; przestroga i zachęta w jednym.
“Chcesz zostać dobrym copywriterem? Lepiej dobrze się zastanów! (…) Jeśli chcesz zrobić z copywritingu swoje źródło dochodów, MUSISZ stać się dobrym copywriterem. Półśrodki nie wchodzą w grę.” Ta książka zwiększy Twoje szanse na odniesienie sukcesu na rynku.
Warsztat pracy copywritera
Co kryje się pod tym pojęciem? Cichocki przekazuje sporo praktycznej i przydatnej wiedzy. Z książki dowiesz się m.in.:
- z jakich programów warto korzystać, by usprawnić proces twórczy i dostarczać wartościowych treści,
- jak formatować tekst, by był przyjazny dla czytelnika i robotów Google’a,
- jak pisać ciekawie i zgodnie z zasadami SEO,
- jak wyglądają dobre, sprzedające teksty reklamowe,
- jak dobierać słowa kluczowe i tworzyć chwytliwe tytuły,
- jak wyceniać swoją pracę i jak komunikować się ze zleceniodawcą,
- gdzie szukać zleceń,
- ile można zarobić.
Jeśli czujesz, że to może być Twoja nowa zawodowa ścieżka, śmiało sięgaj po książkę!
Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu Onepress.
Podsumowanie
Brak komentarzy