SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy, P. Cengiel
Wiedza o podstawach SEO powala lepiej zrozumieć mechanizmy rządzące internetowymi teściami i wykorzystywać je do budowania silnej pozycji marki. Paweł Cengiel odczarowuje ten temat dla przedsiębiorców. Informacje przekazuje w przystępnej formie. Oprócz teorii, mamy także case study i listę narzędzi on-line wspierających tego typu działania.
Tajemnice SEO
Książka dedykowana jest właścicielom małych firm, którzy nie zlecając działań podmiotom specjalizującym się w optymalizacji stron, chcą samodzielnie popracować nad strategią marketingową. Sama nie mam firmy, ale jako blogerka, copywriterka i social media manager odnajduję w niej sporo informacji, które przydadzą mi się w praktyce. Cześć informacji jest dla mnie nowa, niektóre kwestie nawet zaskakujące, w większości jednak jest to utrwalenie i i usystematyzowanie wiedzy o SEO w praktyce.
Kluczowe informacje
Okazuje się, że bardzo wiele zależy już od nastawiania do SEO. Sporo można zdziałać na własną rękę, dlatego warto zainwestować w tę książkę. Wśród poruszanych zagadnień znajdziesz:
- algorytmy wyszukiwarki Google,
- dobór słów kluczowych i fraz long tail,
- audyt swojej strony internetowej,
- link building,
- content marketing,
- analizę danych.
- narzędzia pozycjonera SEO.
Za książkę dziękuję wydawnictwu onepress i grupie Helion.
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
Podsumowanie
dla właścicieli firm/małych e-sklepów i osób tworzących treści internetowe
Dziękuję za recenzję!